انصراف از خرید

قبل از ارسال : در صورتی که خریدار ، پیش از ارسال کالا ، از خرید منصرف شده باشد باید سریعاً بخش پشتیبانی را از تصمیم خود آگاه سازد در این صورت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

بعد از ارسال : اگر بعد از دریافت کالا ، هر گونه مغایرتی از لحاظ کمی و کیفی درمقایسه با کالای سفارش داده شده وجود داشته باشد می‌توانید تا حداکثر 24 ساعت به پشتیبانی سایت جهت هماهنگی های لازم اعلام نمایید .

(انصراف از خرید کالاهایی که به سفارش مشتری و یا به تعداد بالا برای ارسال موجود می شوند امکانپذیر نمی باشد و درصورت صلاحدید مدیریت و کنسلی سفارش ، 15 درصد از مبلغ ، کسر شده و الباقی طی 72 ساعت به مشتری عودت داده خواهد شد.)

آسیب‏های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

سانادل نوین کالا خرید‌های شما را با بسته‌بندی مناسب و ایمن ارسال می‌کند و هرگونه حادثه در مراحل ارسال کالا که منجر به آسیب‌دیدگی کالا شود به عهده‌ی شرکت حمل‌کننده است.

عیب فنی و مغایرت در سفارش

برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت داشتن عیب فنی (مشکلاتی که در علمکرد کالا وجود داشته باشد) در صورتی امکان‌پذیر است که مشتری تا 24 ساعت پس از دریافت کالا با پشتیبانی تماس بگیرد.

در صورت وجود هرگونه آسیب‌دیدگی، مشکل فیزیکی یا وجود مغایرت در سفارش ثبت شده، مشتری باید حداکثر تا 24 ساعت بعد از تاریخ دریافت کالا با پشتیبانی تماس گرفته و ما را از این مشکل آگاه سازد.

برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت عدم همخوانی با سفارش ثبت شده مانند رنگ کالا یا سایر مشخصات ظاهری، در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که از کالا استفاده‌ای نشده باشد.

وقتی مشتری می‌تواند بدون بازکردن بسته‌بندی ، مغایرتِ محصول را با سفارش خود تشخیص دهد ؛ رسیدگی به درخواست او درصورتی ممکن است که کالا را از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه‌ی خود خارج نکرده باشد.

شرایط بازگشت کالا

برای بازگشت دادن ، باید کالا به‌ خوبی در جعبه و کارتن اصلی خود بسته‌بندی شده و لوازم جانبی به همراه فاکتور ، گارانتی و … همراه با محصول ارسال شود . برچسب زدن و درج نوشته بر روی بسته‌بندی اصلی کالا و یا مخدوش و پاره شدن بسته‌بندی اصلی باعث باطل شدن گارانتی بازگشت کالا می‌گردد.

مشتری باید کالا را فقط از طریق پست جهموری اسلامی ایران ارسال کند در صورت بازگشت کالا به علت وجود مغایرت با سفارش خریدار و عیب فنی ، هزینه‌ی ارسال بر عهده‌ی تامین کننده کالا بوده و معیار بازگشت هزینه‌ی ارسال کالا، رسید پستی می‌باشد .

در صورت ارسال کالا به روش‌های دیگر مانند اتوبوس یا تیپاکس ، پیک ، هواپیما ، هزینه‌ی ارسال بر عهده‌ی مشتری خواهد بود . (مگر در موارد استثنا که با کارشناسان سایت هماهنگ شده باشد و تاییدیه سایت مبنی بر روش ارسالی وجود داشته باشد)

پس از پذیرش کالای بازگشتی در سانادل نوین کالا ، تیم فنی آن کالا را تست کرده و نتیجه به‌طور میانگین تا سه روز کاری به مشتری اعلام می‌گردد.

بعد از بررسی کالاهای بازگشتی توسط تیم پیشتیبانی سانادل نوین کالا در صورتی که کالا ، خارج از قوانین سانادل نوین کالا بازگشت داده شده و بدون ایراد باشد ؛ کالا مجدداً برای مشتری ارسال می‌گردد و هزینه‌ی ارسال به عهده‌ی مشتری خواهد بود.

در صورتی که آسیب‌دیدگی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد ، سانادل نوین کالا همان کالای آسیب‌دیده را مجددا برای مشتری ارسال می‌کند.

در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای بازگشتی ، کالای مورد نظر به مدت یک هفته نزد سانادل نوین کالا به‌صورت امانت باقی می‌ماند و بعد از آن سانادل نوین کالا نسبت به مفقودی و یا آسیب‌دیدگی مسئولیتی بر عهده ندارد. و در صورت صلاحدید مدیریت ، مبلغ کالا با کسر 15 درصد ، و طی 72 ساعت به مشتری عودت داده خواهد شد .

در صورتی که نیاز به بازگشت وجه توسط فروشگاه سانادل نوین کالا باشد ، حداکثر تا 3 روز کاری وجه مورد نظر به مشتری بازپرداخت خواهد شد.


کالاهای غیرقابل بازگشت

1- کالاهای سفارشی که به درخواست مشتری موجود می شود

2- کالاهای گروه کتاب و مجلات

4- تشک و کالای خواب سفارشی

5- مبلمان و سرویس خواب

6- لوازم برقی خانه و آشپزخانه

7- لوازم آرایشی و بهداشتی

8- قطعات دستگاه کارتخوان

9- پوشاک

10- موادغذایی و خوراکی

11- لوازم قنادی

12- پیپ