همه‌ی سفارش‌های ثبت شده در سایت در روزهای کاری از ساعت 10 صبح الی 6 بعدازظهر پس از تأیید و هماهنگی با تامین کننده کالا ، از طریق پست و … ارسال می­شود. با توجه به ساعت ثبت سفارش ، در اولین فرصت سفارش شما ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید که زمان ارسال سفارشات ، بسته به نوع محصول متفاوت می باشد . اما تیم پشتیبانی سایت سانادل نوین کالا تمام تلاش خود مبنی بر ارسال هرچه سریع تر سفارشات را خواهد داشت . ارسالهای فوری از طریق پیک در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش ارسال میشوند (در صورت احتمال تاخیر در ارسال سفارشهای فوری ، از طریق واحد پشتیبانی به مشتری اطلاع داده خواهد شد). همچنین سفارشهای ثبت شده در روزهای تعطیل و ساعات غیر کاری در اولین روز کاری بعد از تأیید ، ارسال خواهد شد.

توجه :

  • ارسال کلیه لوازم خانگی و لوازم برقی آشپزخانه کوچک به شهرستانها از طریق تیپاکس و داخل تهران از طریق وانت بار (کلیه وسایل حمل من جمله وانت بار سبک ، سنگین ، کامیونت ، کامیون و … ) صورت گرفته و هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد.
  • ارسال کلیه لوازم خانگی بزرگ ، مبلمان ، سرویس خواب ، تشک و چینی آلات (شکستنی ها) به شهرستانها و داخل تهران ، توسط وسایل نقلیه مخصوص حمل کالا (بسته به ابعاد کالای سفارشی) صورت گرفته و هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد.
  • ارسال قطعات دستگاه کارتخوان به شهرستانها فقط و فقط از طریق تیپاکس و بصورت پس کرایه می باشد.

اگر مشتاق هستید که سفارش خود را در اولین فرصت ممکن تحویل بگیرید معمولاً سریعترین روش ، ارسال با پیک است. ارسال با پیک طبیعتا برای شهر تهران صورت می پذیرد. بنابراین در صورت تمایل میتوانید بعد از نهایی کردن سفارش خود ، با پشتیبانی سانادل نوین کالا جهت ارسال توسط پیک هماهنگی های لازم را انجام دهید.

مدت زمان تحویل کالا در روش های مختلف متفاوت و به شرح زیر می باشد:

پست : زمان تحویل کالا در این روش طبق اعلام پست جمهوری اسلامی بین ۳ تا ۴ روز کاری  تعیین شده است. البته برای شهرهای کوچک ممکن است این زمان بیشتر باشد . در هرصورت کارشناسان سانادل نوین کالا به محض دریافت کد مرسوله پستی ، این کد را در اختیار خریدار محترم قرار میدهند.

پیک : در صورت تقاضای خریداران محترم ساکن تهران ، امکان ارسال (بسته به کالای سفارشی) ، در همان روز و یا اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش و از طریق پیک وجود دارد .